»Skozi avtorske prizore ustvarjalci premišljujejo svoj položaj v družbi in preizkušajo meje med lastnim prepričanjem in naučenimi vzorci, preizprašujejo dinamiko spolov, izpostavljajo spolno nasilje med vrstniki, spregovorijo o lastnih strahovih, stiskah, jezi in krivici, o občutku krivde in iskanju izgovorov, ki jih poznamo vsi, a si o njih ne upamo spregovoriti.«
»Luč na odru se je ugasnila in takrat se je na balkonu res začel cirkus, slišali smo krike in osuplost. Vsi smo začeli vstajati in se ozirati tja. Začelo se je skandiranje 'ven, ven, ven', da bi jih spravili stran.«
»Po mojem mnenju se ne sovražijo, obstajajo pa pomembne razlike med njimi, v tem primeru razredne, kulturne razlike med človekoma, ki prihajata iz iste države, izmišljene oziroma ne natančno določene vzhodnoevropske države.«
»V turbulentnem obdobju najstništva in zgodnje odraslosti je vsakdanje življenje pogosto obremenjeno z družbenimi in individualnimi pritiski, medtem ko prihajajoči konec dogajanje na odru spremeni v priložnost za tiste skrite želje in najgloblje strahove, ki jih je morda težko izreči kar tako.«
»V sodobno Stonovo Medejo – navdihnjeno s kriminalnim primerom ameriške zdravnice, ki se želi po psihičnem zlomu vrniti v življenje, a življenja, kot ga je poznala, ni več – se vrisuje Müllerjev brutalno poetičen krik osebnega razpada.«
»Posredno sem vedel, kaj se mu dogaja, ponujal sem mu pomoč, ki jo je zavračal, češ da ni potrebna. Na lastne oči sem videl, da je zjutraj moral inštrumente v avto nositi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju